Tevreden samenwerkingen met




Waarom jij Graspr Intelligence inzet
Voor meer en betere kandidaten
Door inzichten in wat de doelgroep belangrijk vindt kun je hier beter op inspelen
Om te besparen op wervingskosten
Door inzicht in het oriëntatiegedrag koop je nooit meer de verkeerde kanalen in
Om een betere gesprekspartner te worden
Door de inzet van inzichten versterk jij jouw positie naar de vacaturehouder

Leer de belangrijkste demografische kenmerken van de doelgroep kennen
Efficiënt inspelen op de samenstelling van de betreffende doelgroep en deze effectief bereiken? Maak gebruik van intelligence zoals de grootte van de doelgroep, regionale spreiding, leeftijdsopbouw, opleidingsniveau en gender verhouding.
Werkprofiel
Het werkprofiel geeft inzichten in wat de doelgroep belangrijk vindt op het gebied van werk. Brandchart hanteert een workdrivermodel waarin de belangrijkste drijfveren van de doelgroep zijn geclusterd in een top-5. Daarnaast krijg je inzicht in de salarisrange, de belangrijkste secundaire arbeidsvoorwaarden en de contractvormen.


Communicatie en mediaprofiel
Vacature websites en social media zijn veel gebruikte oriëntatiekanalen voor bijna elke doelgroep. Het mediaprofiel biedt je inzichten in welke vacaturesites, (niche)jobboards en welke sociale media de doelgroep gebruikt bij het oriënteren op een nieuwe baan. Met deze inzichten zet jij de juiste kanalen aan.
Concurrentieprofiel
Voor veel vacatures ben je niet de enige werkgever die doelgroepen benadert. Het concurrentieprofiel geeft je een haarscherp inzicht in wie jouw concurrenten zijn en hoe zij zich profileren op de arbeidsmarkt. Wees met deze inzichten jouw concurrenten te slim af en krijg jouw vacatures beter ingevuld.

Weten hoe jij intelligence voor je kunt laten werken?

Jeroen Henriet
Accountmanager