Waarom jij Graspr Imago inzet
Om invloed te krijgen op jouw employer brand
Meet het effect van jouw verschillende employer branding activiteiten
Voor inzicht in arbeids- marktconcurrenten
Monitor en stel je onderscheidend op t.o.v. jouw arbeidsmarktconcurrenten
Om intern draagvlak te creëren
Informeer interne stakeholders met betrekking tot de actuele arbeidsmarktpositie
Tevreden samenwerkingen met






Imago vanuit verschillende invalshoeken
Je kunt de data zodanig filteren zodat deze exact aansluit op jouw behoeften. Filter bijvoorbeeld geslacht, opleidingsachtergrond en/of etniciteit. Met onze unieke ‘track and trace’ filter kun je de ontwikkelingen van jouw arbeidsmarktimago monitoren door de tijd heen.
Inzicht in meest populaire werkgever
Graspr Imago laat zien wie de populairste werkgevers van Nederland zijn. Hierdoor kun jij zien wat de huidige positie van jouw eigen organisatie en van jouw concurrenten is. De filters maken het mogelijk om de favoriete werkgevers per werkveld weer te geven.


Bekendheid en voorkeur als werkgever
Graspr Imago laat zien wat jouw bekendheid en voorkeur is onder voor jou relevante doelgroepen. Op die manier kun jij de effecten van employer branding(campagnes) middels ‘harde data’ monitoren en communiceren naar de organisatie. Daarnaast krijg je ook inzicht in de bekendheid- en voorkeursposities van jouw belangrijkste concurrenten zodat je deze succesvol kunt monitoren.
Jouw werkgeversimago o.b.v. workdrivers en open associaties
Graspr Imago geeft je inzicht in hoe de Nederlandse arbeidsmarkt jou ziet als werkgever op basis van open associaties. Er wordt een duidelijk onderscheid gemaakt tussen positieve en negatieve associaties van jou en je concurrenten. Zo creëer jij een onderscheidende positie voor jouw organisatie!

Klaar om grip te krijgen op jouw werkgeversimago?

Jeroen Henriet
Accountmanager